«Σας το ‘πα? Θα πολιτευθώ! Θα με βοηθήσετε?»

13 03 2007

«Φυσικά αστειεύεσαι«. Είναι μάλλον η συνηθέστερη απάντηση που λαμβάνω όταν ανακοινώνω ή πληροφορώ τους γνωστούς και συγγενείς μου για την απόφασή μου να πολιτευθώ στις προσεχείς εκλογές. Καθόλου ενθαρρυντικό, καθώς θα μπορούσε να σημαίνει 1 από 3:

1) Θεωρούν ότι θα μπορούσα να αστειευτώ με ένα τόσο σοβαρό θέμα

2) Θεωρούν ότι το χιούμορ μου είναι τέτοιο ώστε θα μπορούσα να θεωρήσω κάτι τέτοιο αστείο

3) Θεωρούν ότι αστειεύομαι αν νομίζω πως θα με βοηθήσουν

Βέβαια, η απάντησή τους δεν είναι κυριολεκτική. Απλά εκφράζει την απορία τους, πως είναι δυνατόν ένας φαινομενικά φυσιολογικός και ισορροπημένος νέος σαν και μένα «να μπλέκει με αυτά τα πράγματα».

Έχω όμως την επιλογή να απέχω από τα κοινά? Όχι πια.

Ήταν ευτυχής συγκυρία, την στιγμή που η εσωτερική μου παρακίνηση να επηρεάσω τον κόσμο γύρω μου υπερέβη ένα κρίσιμο μέγεθος, να τελεί υπό ίδρυση ένα κόμμα δημιουργούμενο από νέους ανθρώπους, με ίδιους σκοπούς και ίδια άποψη για τον καλύτερο τρόπο επίτευξής τους.

Να’μαι λοιπόν, γράφων εδώ, να ζητώ την ψήφο σας. Γιατί να με ψηφίσετε? Δύσκολο να πω. Ο καθένας συμμετέχει (αν συμμετέχει) στην εκλογική διαδικασία για τους δικούς του λόγους και με τις δικές του επιδιώξεις.

Ας αντιστρέψουμε λοιπόν το ερώτημα:

Γιατί να μην με ψηφίσετε?
Αν θέλετε γράψτε τον ή τους λόγους που σας αποτρέπουν από το να με ψηφίσετε, για να το συζητήσουμε. Ίσως είμαστε πιο κοντά απ’όσο νομίζετε.

Απότην άλλη, αν δεν έχετε λόγο γιατί να μην με ψηφίσετε, τότε απλά … ψηφίστε με! 🙂

Ενέργειες

Information

9 Σχόλια

17 03 2007
Aris

Πρώτα από όλα μπράβο.

Και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον γιατί γνωρίζω τις καλές προθέσεις σου(που για μένα εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη ουσία) και δεύτερον γιατί θα πάρεις το κόστος να εκτεθείς, εν γνώση σου, σε μια διαδικασία που είναι παραδοσιακό χωράφι των ανεπάγγελτων φελών υποψηφίων του κατεστημένου με τους μόνιμα καλούς πελάτες που καλούνται να το διαιωνίσουν.

Όπως σου έχω ξαναπεί, οι διακυρήξεις της ΦΙΣ με βρίσκουν σύμφωνο στην πλειοψηφία τους και γι αυτό θα σας ψηφίσω.

Ο λαικισμός, η ατέρμονη δημαγωγία και κυρίως η σαπίλα του κράτους, η υπέρμετρη γραφειοκρατία που οι περισσότεροι τα επισημαίνουν αλλά τελικά τα ανέχονται και τα αναπαράγουν, είναι μερικά από αυτά που όχι μόνο δεν τα μπορώ αλλά τα συχαίνομαι κιόλας. Βάλε και τον αποπροσανατολισμό με την υπερπατριωτική παράκρουση, την ξενοφοβία και τον ρατσισμό και θα βρεις και μερικούς ακόμη λόγους που με έχουν εδώ και αρκετό καιρό φέρει πολύ μακρυά από την προσέγγιση και την πολιτική των παραδοσιακών κομμάτων.

Μη μασάτε γενικά από τις απόψεις ότι θα πάρετε κάτω από 1% και τα συναφή. Μείνετε σταθεροί στις απόψεις σας και ας πάρετε και 0%.

Αν πραγματικά κατέβεις στο υπόλοιπο Αττικής, από μας θα έχεις από 1(ο σίγουρος) μέχρι 4 ψήφους. Εξαρτάται αν θα πιάσει το ψηστήρι στην οικογένεια :-).

Καλή επιτυχία στην όλη προσπάθεια!

17 03 2007
vrypan

Ρε συ, πριν από 4 μήνες δεν ήξερα προσωπικά κανένα υποψήφιο και αν συνεχίσω με αυτούς τους ρυθμούς θα τους ξέρω όλους μέχρι τις εκλογές! 🙂

Καλή συνέχεια, θα σε παρακολουθώ! 😉

18 03 2007
philos

Πάρω – δεν πάρω και εγώ την ίδια απόφαση, μιας και είσαι στο Υπόλοιπο (απ’οτι ακούω) θα σε ψηφίσω αλλά κυρίως θα στηρίξω όσο μπορώ μία τέτοια απόφαση.

Καλή πορεία!

18 03 2007
Σπύρος Ντόβας

@Aris: Thanx mate! Υπολογίζω 4 ψήφους 😉

@philos: Αν η απόφαση για την οποία αμφιταλαντεύεσαι είναι αν θα πολιτευτείς, τότε ισχυρά σου προτείνω να το πράξεις, και ας είμαστε απέναντι. Αν μάλιστα σκέφτεσαι να το κάνεις με την ΦΣ, ακόμα καλύτερα! Ευχαριστώ για την στήριξη

@vrypan: τι είσαι συ ωρέ vrypan, ένα μικρό σχολιάκι (και μάλιστα επαινετικό-thanks a lot) στο blog σου, και ΤΣΟΥΝΑΜΙ οι επισκέψεις στο blog μου. Ο Γιώργος έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού απ’όλες τις απόψεις – κρίμα που δεν προλάβαμε εμείς… 🙂
Το συμβόλαιό σου με το ΠΑΣΟΚ είναι binding? Εννοώ, προς τα δω καμμιά συμβούλη για την χρήση του internet στον προεκλογικό αγώνα μπορείς να δώσεις -αφιλοκερδώς- ή θα σε τρέχουνε?

18 03 2007
vrypan

Ρε, το κρίμα ήταν που δεν περίμενες λίγο να σου αναλύσω την πολιτική μου σκέψη και επέλεξες με αγνές προθέσεις, αλλά λάθος 🙂

Τέλος πάντων, η λογική μου είναι ότι όσο πιο ανοιχτά και ουσιαστικά είναι τα πράγματα, όσο μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή των πολιτών στην πολιτική τόσο πιο κερδισμένος θα είναι ο Παπανδρέου, οπότε οι συμβουλές είναι στην διάθεσή σου 🙂 (αρκεί να βρώ χρόνο!)

19 03 2007
soulfree

Ευχωμαι καλη πορεια στον δυσκολο δρομο της πολιτικης σαπιλας που μας κυριευει.Ευχωμαι απο καρδιας μεσα απο αυτην την πορεια να παραμεινεις δυνατος και να μην χασεις το χιουμορ σου το οποιο πιστευω οτι θα χρειαστεις με αυτα που θα εχεις να αντιμετωπισεις οταν μπεις μεσα στα πολιτικα δρωμενα.Απο εμενα καλη πορεια και εχεις την υποστηριξη μου.Και να ξερεις παντα απο το ταξιδι αυτο που πας να διανυσεις ποτε μην σκεφτεσαι το προορισμο και το κοστος να φτασεις εκει που θες παντα να δινεις σημασια στην διαδρομη η οποια ειναι και η πιο σημαντικη.

19 03 2007
philos

Γιατί να είμαι απέναντι?
Από εκεί θα είμαι ούτως ή άλλως!
😉

20 03 2007
Σπύρος Ντόβας

Καλέ μου phile 😉 …
…who are you?

Σε έψαξα από χθες στην λίστα με τα μέλη της ΦΣ (με βάση το email σου) αλλά δεν σε βρήκα. Έχεις εγγραφεί? Αν όχι, ίσα που προλαβαίνεις αν σε ενδιαφέρει να συμμετέχεις στο ιδρυτικό συνέδριο (28/4-29/4).

Αν το πάρεις απόφαση, θα είμαστε ήδη 3 υποψήφιοι, εσύ, εγώ και ένας φίλος (που μπορούμε να πούμε ότι είναι ο «πολιτικός μου ανάδοχος» στο φιλελευθερισμό – γεια σου Στέφανε!) που είναι on the fence να κατέβει.

Σε ποια περιοχή της Αττικής είσαι? Η Αττική είναι «αχανής» περιφέρεια (καλό και κακό) και ουσιαστικά αποτελείται από 3-4 «αυτοτελείς» υποπεριφέρειες, οι οποίες, αν το καλοσκεφτούμε, ορίζονται από τους οδικούς άξονες:

Είναι τα Μεσόγεια (όλη η περιοχή που διατρέχει η Λεωφ. Λαυρίου) , η ΒΑ Αττική (Λεωφ. Μαραθώνος για Ραφήνα, Ν.Μάκρη, Μαραθώνα και Εθν.Οδός για Ορωπό, Κάλαμο κλπ), και η Δυτική αττική (Παλία Εθν. Οδός και Αθηνών-Κορίνθου). Οι κάτοικοι της κάθε υποπεριφέρειας νιώθουν κοντύτερα μεταξύ τους (καθώς έχουν τον ίδιο ζωτικό χώρο) και δεν έχουν σχεδόν κανένα συναισθηματικό δεσμό με τους κατοίκους των άλλων υποπεριφερειών. Π.χ. εγώ μεγάλωσα στην Παιανία. Οι συνάδελφοι στον στρατό που προέρχονταν από την Κερατέα, τα Καλύβια κλπ με θεωρούσαν «πατριωτάκι», σε αντίθεση με αυτούς από την Ραφήνα και πολύ περισσότερο από τα Μέγαρα.

Αν θέλουμε να έχουμε ένα καλό εκλογικό αποτέλεσμα στην Αττική, θα πρέπει να αναπτύξουμε δράση σε κάθε «υποπεριφέρεια». Εγώ έχω καλύτερο «πάτημα» στα Μεσόγεια, όπως και ο Στέφανος, υπάρχει ακόμα ένας φίλος που μπορεί να δραστηριοποιηθεί στην ΒΑ Αττική (δεν θα είναι όμως υποψήφιος), και μέχρι τώρα δεν γνωρίζω κάποιον για Δ. Αττική (βέβαια δεν το έχω ψάξει κιόλας). Όσοι πιστοί προσέλθετε.

Phile, ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε και από κοντά, επισκέφθηκα το blog σου και βλέπω κοινό τόπο σε πολλά θέματα (engineering, Douglas Adams, Dr. Strangelove -ταινία και τραγούδι :-), ΘΒ ). You are blogrolled!

20 03 2007
philos

Εγώ διαμένω Θρακομακεδόνες.
Δεν έχω εγγραφεί ακόμη στην ΦΣ, όχι γιατί το σκέφτομαι, αλλά γιατί δεν είμαι σιγουρος ότι έχω αυτον που θεωρώ εγώ απαραίτητο χρόνο για μια σοβαρή ενασχόληση γιατί και εγώ νέος γονιός είμαι και μάλιστα η γυναίκα μου δουλεύι και αυτή πολλές ώρες.
Χαίρομαι που βλέπω νέα και δυναμικά και άφθαρτα πρόσωπα στην ΦΣ και την απόφαση μου να την στηρίξω την έχω πάρει από καιρό και ήδη έχω αρχίσει να διαδίδω τις ιδέες της.
Στο ιδρυτικό συνέδριο, είμαι δεν είμαι μέλος θα έρθω σίγουρα να παρακολουθήσω και να γνωριστούμε.
Το email Μου το έχεις, χαρά μου να βοηθήσω όπου και όσο μπορώ.

Σχολιάστε

