«Οργανωτικά ανέτοιμη, αλλά ιδεολογικά και προγραμματικά πανέτοιμη…»

21 08 2007

…Η Φιλελεύθερη Συμμαχία συμμετέχει στις εθνικές εκλογές με συνδυασμούς σε όλη τη χώρα

Οι εκλογές της 16ης Σεπτεμβίου επιβλήθηκαν στούς πολίτες μέσω μιας άθλιας μεθόδευσης που καταρρακώνει τους θεσμούς και απαξιώνει ακόμα περισσότερο την πολιτική.

Η Φιλελεύθερη Συμμαχία, μόλις τέσσερεις μήνες από το ιδρυτικό της συνέδριο καλείται να συμμετέχει στις εκλογές αυτές με ελάχιστους πόρους αλλά με απόλυτη πίστη στις φιλελεύθερες αρχές και προτάσεις της. Η πολιτική κατάθεση, στις εκλογές αυτές, των φιλελεύθερων προτάσεων αποτελεί πολύ σημαντικότερο ζήτημα από το όποιο εκλογικό αποτέλεσμα και για αυτό το λόγο η Φιλελεύθερη Συμμαχία, αν και οργανωτικά ανέτοιμη, είναι ιδεολογικά και προγραμματικά πανέτοιμη να ζητήσει την ψήφο του εκλογικού σώματος.

Η ψήφος στη Φιλελεύθερη Συμμαχία αποτελεί αποδοκιμασία της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ από τους πολίτες που αναγνωρίζουν ότι οι λύσεις δεν μπορούν να προέλθουν από αυτούς που ευθύνονται για τα σημερινά αδιέξοδα. Ταυτόχρονα, η ψήφος στη Φιλελεύθερη Συμμαχία αποτελεί αποδοκιμασία των αντιδημοκρατικών κομμάτων της άκρας δεξιάς και αριστεράς, δηλαδή όλων αυτών που θέλουν να εκμεταλλευτούν την διαμαρτυρία των Ελλήνων πολιτών για να προωθήσουν τον εθνικισμό και τον σκοταδισμό, τον περιορισμό των ατομικών δικαιωμάτων και την κατάργηση της ελεύθερης αγοράς.

Η ψήφος στη Φιλελεύθερη Συμμαχία εκτός από ψήφο διαμαρτυρίας είναι ταυτόχρονα και ψήφος εντολής για αλλαγή πορείας, είναι ψήφος στο μόνο πολιτικό κόμμα της Ελλάδας που στο πρόγραμμά του προτείνει πλήρεις, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα του πολίτη. Είναι θετική ψήφος και σε κάθε περίπτωση δεν είναι χαμένη ψήφος. Αντίθετα, χαμένη ψήφος είναι η ψήφος στα κόμματα που ευθύνονται για τις χαμένες ευκαιρίες και τα αδιέξοδα των τετραετιών που πέρασαν.

Η Φιλελεύθερη Συμμαχία καλεί τις Ελληνίδες και τους Έλληνες να μη προσθέσουν, με άλλη μια χαμένη ψήφο, άλλη μια χαμένη τετραετία στην πολιτική ζωή του τόπου.

Καλούμε τους Έλληνες πολίτες να υποστηρίξουν το μόνο πολιτικό κόμμα που δεν συγκροτήθηκε από φθαρμένα πολιτικά στελέχη που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν.

Η ψήφος στη Φιλελεύθερη Συμμαχία ενισχύει ένα νέο κόμμα πολιτών και όχι επαγγελματιών πολιτικών, που χωρίς δεσμεύσεις και υπολογισμούς πολιτικού κόστους, μπορούν να πετύχουν αυτό που σήμερα φαντάζει ακατόρθωτο.

Ούτε αριστερά, ούτε δεξιά. Φιλελεύθερα μπροστά!

Advertisements

Ενέργειες

Information

10 Σχόλια

21 08 2007
vrypan

«το μόνο πολιτικό κόμμα που δεν συγκροτήθηκε από φθαρμένα πολιτικά στελέχη που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν»: υπερβολικό. Ακόμη και αν δεχθώ την υπονοούμενη μομφή στα κόμματα της Βουλής (με την οποία στην γενίκευση που κάνετε διαφωνώ), μπορώ να αντιπαραθέσω αρκετά παραδείγματα, ανάμεσά τους ο Δημοσθένης Βεργής 🙂

Διακρίνω επίσης μία μετατόπιση στον λόγο σας. Πριν από λίγο καιρό ζητούσατε την υποστήριξη των θέσεών σας (με αρκετές από τις οποίες συμφωνώ). Εν όψη εκλογών προσπαθείτε και εσείς να ζητήσετε την αρνητική ψήφο. Τελικά ο πρώτος στόχος της Φ.Σ. είναι να σπάσει τον δικομματισμό ή να προωθήσει τις ιδέες της; Η διατύπωση «η ψήφος στη Φιλελεύθερη Συμμαχία εκτός από ψήφο διαμαρτυρίας είναι ταυτόχρονα και ψήφος εντολής για αλλαγή πορείας» δείχνει τί προτάσετε ως πρώτο θέμα.

Μήπως όσο μπαίνετε στο «παιχνίδι» αρχίζει ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα;

21 08 2007
Πάνος

Όταν προτάσεις την αρνητική θέση (= ψήφος διαμαρτυρίας) από τη θετική (= αλλαγή πορείας) απλώς διευκολύνεις το ΝΔΣΟΚ να σου ρ΄πιξει …σβουριχτή!

(Γενικά η ανακοίνωση της ΦΙΣ θυμίζει πολύ τον ξύλινο λόγο και το …σφίξιμο της αριστεράς του παρελθόντος!:-) )

Αν ήμουν με τη ΦΙΣ θα πρότεινα αυτό που θα προτείνω και στους οικολόγους: μη σπάτε τ’ αρχ*** σας με το ΝΔΣΟΚ – βγάλτε μερικές θετικές ιδέες/ προτάσεις και ρίξτε τις στην εκλογική μάχη, με φαντασία και χωρίς άγχος!

*

Σπύρο, εύχομαι καλή επιτυχία στις προσπάθειές σας!

(και σ’ εσένα, προσωπικά!)

21 08 2007
S G

συμφωνω μαλλον με τους προαλησαντες.

Αφου ειναι κομμα νεων ανθρωπων χωρις κομματικα μπαγκαζια, ας μιλαει σαν κομμα νεων ανθρωπων χωρις κομματικα μπαγκαζια…

21 08 2007
Σπύρος Ντόβας

@vrypan: Η παρατήρησή σου σχετικά με το «μόνο» κόμμα, είναι τεχνικά σωστή.
Και το δεύτερο point σου είναι ενδιαφέρον, μιας και φανερώνει μια προσλαμβανόμενη εντύπωση για τις προθέσεις των συγγραφέων του κειμένου, προθέσεις οι οποίες, εξ όσων γνωρίζω, απέχουν από τις από σένα προσλαμβανόμενες. Αν η συγκεκριμένη διατύπωση δημιούργησε σε σένα ή σε άλλους την εντύπωση ότι στοχεύουμε πρωτίστως σε ψήφο διαμαρτυρίας, τότε είναι μια ατυχής διατύπωση.
Η θετική ψήφος είναι αυτή που μας ενδιαφέρει. Ωστόσο είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα λάβουμε και κάποιες (λίγες ή πολλές) ψήφους διαμαρτυρίας. Προς αυτούς που θα ψηφίσουν επιθυμώντας πρωτίστως να αποδοκιμάσουν τους άλλους, απευθυνόμαστε και τους λέμε ότι, λόγω των θέσεών μας, η ψήφος τους δεν πάει χαμένη. Ότι είναι στην ουσία θετική ψήφος. Και αυτό, είναι συνεπές με τον πρωτεύοντα στόχο μας, δηλαδή την διάδοση των ιδεών μας.

@Πάνος: Ευχαριστώ! Η πρόθεσή μας πάντως είναι να προβάλλουμε κατά το δυνατόν θέσεις. Η αποτυχία των άλλων είναι σε κάποιο βαθμό αυταπόδεικτη…

@SG και Πάνος: Σχετικά με το ύφος, τι να πω… οι διατυπώσεις είναι βέβαια σημαντικές σε ότι αφορά το επικοινωνιακό αποτέλεσμα αλλά η ουσία των λεγομένων έχει την ουσία. Άλλωστε, δεν έχουν όλοι το ίδιο γούστο. Άλλοι προτιμούν όταν διαβάζουν ένα επίσημο πολιτικό κείμενο, (ή παρακολουθούν μια συνέντευξη – δείτε σχετικά σχόλια που αφορούσαν την δική μου) να διαβάζουν κάτι «βαρύ» και πλήρες, άλλοι είναι υπέρ του πρακτικού και λιτού λόγου… Συν τω χρόνο, θα κατασταλλάξει και το γραπτό ύφος μας…

21 08 2007
Roark

H παρατήρηση είναι πονηρή 😉 αλλά πιστεύω εντελώς άστοχη.

Κόμμα διαμαρτυρίας δεν είναι το κόμμα που μαζεύει ψήφους διαμαρτυρίας. Είναι αυτό που διαμαρτύρεται προκειμένου να τους μαζέψει. Αλλιώς θα λέγαμε κόμματα διαμαρτυρίας τα δύο μεγάλα κόμματα που αριθμητικά συγκεντρώνουν μεγαλύτερους αριθμούς ψήφων διαμαρτυρίας στην κυβερνητική πολιτική.

Κλασσικά κόμματα διαμαρτυρίας είναι ο Συνασπισμός και το ΛΑΟΣ. Κόμματα που διαρκώς διαμαρτύρονται επί παντός επιστητού (συχνά χωρίς ιδιαίτερη συνοχή αρχών μεταξύ των διαμαρτυριών) επιζητώντας την συναισθηματική ψήφο όσων βρίσκονται κοντά τους πολιτικά. Αυτή η ψήφος συνιστά αρνητική διαμαρτυρία.

Εμείς ζητάμε να εκφραστεί η διαμαρτυρία/διαφωνία/αντίδραση θετικά. Που σημαίνει να εκφραστεί μέσω της ψήφου σε ένα κόμμα συγκεκριμένων αρχών και συγκεκριμένων προτάσεων.

Δεν είναι ψήφος-καταγγελία. Είναι ψήφος-εντολή για συγκεκριμένες αλλαγές.

21 08 2007
vrypan

Disclaimer: πολλές από τις παρατηρήσεις μου είναι «πονηρές». Αλλά όχι ύπουλες, ε; Για αυτό τις κάνω επώνυμα 🙂

22 08 2007
Nikolas

Πολύ εύκολα τα τσουβαλιάζετε όλα. Ως αριστερός αρνούμαι να δεχτώ τον όρο «σκοταδισμός» και τον επιστρέφω. Ας μην ξεχνάτε, ότι την απάντηση στα άπειρα προβλήματα που διαχρονικά δημιούργησε το lessez faire, την έδωσε ο φιλελεύθερος οικονομολόγος Kaynes τον οποίον μάλλον θα θεωρείτε κρατιστή…
Θα περίμενα περισσότερη προσοχή και λιγότερους πρόχειρους, αστήρικτους και γενικόλογους χαρακτηρισμούς, από ένα νέο πολιτικό φορέα όπως ο δικός σας.
Να θυμάστε παρακαλώ τα λόγια ενός μέγιστου φιλελεύθερου πνεύματος (Βολταίρου)…
Συγχαρητήρια, πάντως, σε ότι αφορά τη διακηρυκτική πρότασή σας για χωρισμό κράτους εκκλησίας και για σεβασμό των ατομικών δικαιωμάτων. Υπάρχουν βέβαια και συλλογικά δικαιώματα, αλλά αυτά μάλλον θεωρητικά βλάπτουν τη λειτουργία της ελεύθερης αγοράς, ε;

22 08 2007
FILELEYTHEROS_154

Επιτέλους να υπάρχει και ένας ‘εκπρόσωπος’ της αριστεράς σε ένα απο αυτα τα μπλογκ για να γίνεται και μία πιό βαθιά αντιπαράθεση.
Νικόλα αρχίζω απο το τέλος.
Τα ‘συλλογικά δικαιώματα’ δέν βλαπτουν μόνο θεωρητικά και πρακτικά την λειτουργια της ελεύθερης αγοράς, αλλα βλάπτουν και τα ατομικά δικαιώματα, και έχουν γίνει ιστορικά εργαλείο θεσμών, και κυβερνώντων για την κάταπίεση μειοψηφιών και μειονοτήτων.
Οι χαρακτηρισμοί είναι προσεκτικοι και καθόλου γενικόλογοί. Παντα στην ΦΣ προσέχουμε τι λέμε. Ο όρος ‘σκοταδισμός’ δεν αναφέρεται ειδικά στην ευρύτερη αριστερά. Γενικά δεν πιστεύω οτι η ‘αριστερα΄ είναι φορέας σκοταδισμού, αν και το ΚΚΕ έχει μείνει τόσο πίσω που όντως έχει χαθεί στο ιδεολογικό λυκόφως.
Δεν βλέπω τις θεωρίες του Κeynes σαν λύση-απάντηση στην ελεύθερη αγορα, αλλα το πώς κράτη που βγαίνουν απο οικονομικές κρίσεις, η πολέμους με κατεστραμένη υποδομή και οικονομία χρειάζονται μία προσωρινή βοήθεια απο το κράτος για να ξεκινήσει η οικονομική ανάπτυξη και να μπει ξανά στο δρόμο της η χώρα. Δεν είμαστε όμως σε αυτήν την φάση, γι’αυτο και οι θεωρίες του τώρα θεωρούνται ξεπερασμένες.
Οσο για τα ‘απειρα προβλήματα’ του laissez faire, πες μου εσύ ένα προβλημα του laissez faire και εγώ θα σου λέω μία θετική επιρροή και ένα αρνητικό του κρατισμού. Καιρό μεχρι τις εκλογές έχουμε… αλλα και μετα

22 08 2007
exeisminima

…Η Φιλελεύθερη Συμμαχία συμμετέχει στις εθνικές εκλογές με συνδυασμούς σε όλη τη χώρα.

καλή επιτυχία
αν υπαρχουν ονόματα στη Βοιωτία ευχαρίστως να τα ανακοινώσουμε
exeisminima@mail.gr

22 08 2007
G. Sarigiannidis

Δε βλέπω τη σχέση μεταξύ της διεκδίκησης της αρνητικής ψήφου που συμφωνεί – έστω και μερικά – με τις ιδέες μας και το ‘ο σκοπός αγιάζει τα μέσα’.
Είναι απολύτως θεμιτό να διεκδικούμε την ψήφο όλων όσων έχουν κουραστεί με το πολιτικό κατεστημένο του κρατισμού και της γραφειοκρατίας, όσων αισθάνονται φιλελεύθεροι, πιστεύουν στην αξία της ελεύθερης επιλογής και το σεβασμό των ατομικών δικαιωμάτων. Άλλωστε γι’ αυτό ακριβώς το λόγο αποφασίσαμε την ίδρυση του κόμματος.
Και βέβαια δε χάνουμε το χιούμορ μας όταν γίνονται συγκρίσεις με κόμματα τύπου Βεργή…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: