Καταδίκη ερήμην

15 11 2007

Αλήθεια, εσάς ποιος σας εκπροσωπεί στον διάλογο για το ασφαλιστικό?

Εμένα, δυστυχώς, κανένας.

Οπότε, η ερήμην καταδίκη μου είναι βεβαία…

ΥΓ: Έναυσμα για το post αυτό μου έδωσε αυτή εδώ η επιστολή που έφτασε με mail και σε μένα. Δεν μπορώ να επαληθεύσω όλα όσα ισχυρίζεται. Ακόμα και αυτό όμως, η σχεδόν απόλυτη έλλειψη ελέγχου για την τύχη ενός σημαντικού μέρους του εισοδήματός μου (το οποίο θα επηρεάσει αποφασιστικά την ευημερία μου για το τελευταίο τέταρτο – ελπίζω- της ζωής μου) , μου δημιουργεί οργή και ναυτία ταυτόχρονα.

Όπως φαίνεται, εκεί που μας χρωστούσανε, θα μας πάρουν και το βόδι…

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

16 11 2007
fileleytheros

Η περίπτωση των μηχανικών του ΤΕΕ είναι μία από τις εκατοντάδες. Γενικά η ξεχωριστές περιπτώσεις και ρυθμίσεις (πάντα σε επίπεδο κράτους – υπουργού) χαρακτηρίζουν το ασφαλιστικό σύστημα. Για αυτό υπάρχει μια ολόκληρη γραφειοκρατία να το υπηρετεί, επαγγέλματα που ζουν από αυτό κλπ. ¨ολες αυτές οι ρυθμίσεις έχουν προκύψει με το γνωστό ελληνικό τρόπο: μια ομάδα είτε λόγω πίεσης, είτε λόγω γνωριμιών – ρουσφετιών αποκομίζει μια ειδική ασφαλιστική ρύθμιση. έρχεται μετά η επόμενη κ.ο.κ. Για να είναι αποτελεσματικό το σύστημα χρειάζεται εάν ενιαίος και λιτός νόμος που θα καθορίζει τα γενικά πλαίσια. Μετά πρέπει να δίνεται η ελευθερία επιλογής στον ασφαλιζόμενο τόσο για τις λεπτομέρειες της ασφαλιστικής του κάλυψης, όσο και για τον ασγαλιστικό φορέα, τις παροχές κλπ. Αν το σύστημα αυτό εφαρμοστεί και παράλληλα μετακινηθούν οι υπάλληλοι της σημαρινής διαχείρισης σε ελεγκτικούς της λειτουργίας του συστήματος ρόλους, τότε θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά και επιτυχημένα μια νέας μορφή ασφαλιστική αγορά που θα προσφέρει πραγματικές συντάξεις.
Και κάτι ακόμη: σε ένα κεφαλοποιητικό ατομικό ασφαλιστικό σύστημα, το κράτος δεν έρχεται ως συνχρηματοδότης του ασφαλιστικού συστήματος, αλλά μόνο ως εγγυητής για τους μη προνομιούχους. Η χρηματοδότηση του συτσήματος πρέπει να ανήκει στους εργαζόμενους και τους εργοδότες.
Κλείνοντας πρέπει να σου πω, για το θέμα της εκπροσώπησης στο διάλογο, ότι από όσα γνωρίζω φορείς και κόμματα έχουν καταθέσει προτάσεις για τον διάλογο. Βλέπεις να τους καλεί κανείς; Πάλι ανάμεσα στη γνωστή ομάδα συμφερόντων θα παιχθεί το παιχνίδι…

16 11 2007
Σπύρος Ντόβας

Πάντως, όπως ξέρεις, ο πόνος μου δεν είναι να εκπροσωπηθώ αποτελεσματικά.

Το πραγματικό ζητούμενο είναι να ΜΗΝ χρειάζεται να εκπροσωπούμαι από κανέναν και να είμαι εγώ κύριος της μοίρας μου.

Μέχρι τότε, θεωρώ εαυτόν κατάδικο, και μάλιστα αδίκως καταδικασθέντα.

17 11 2007
Αττιλας ατζεντης μεταναστευσης

Εμ ρε Σπυρο, γιατι σου λεω να τα μαζευεις κ΄να την κανεις; Μικρο το πιτσιρικι ακομη, καντε τη.

Σε θυμηθηκα διαβαζοντας αυτο http://blog.dontkissthefrog.net/2007/11/16/%ce%b1%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%af%ce%b5%cf%82/

Ειχαμε κανει πολυ συντομη σχετικη συζητηση στην πορτα του πρωην σπιτιου σου (η ελεφαντενια μνημη (κ’ πουτσα!) μου το εχει καταγραψει).

Σχολιάστε

