Ανασχηματισμός: Από το κακό στο χειρότερο

7 01 2009

Συνοπτικά:

Θεσμοί:

(+) Υπουργείο Δικαιοσύνης: Υπουργός Νικόλαος Δένδιας (βάσει των αναφερόμενων στο βιογραφικό του – και μόνο που έφυγε από αυτό το πόστο ο Χατζηγάκης είναι θετικό)

(-) Υπουργείο Εσωτερικών: Υπουργός Προκόπης Παυλόπουλος (έπρεπε να φύγει)

<> Υπουργείο Εξωτερικών: Υπουργός Θεοδώρα Μπακογιάννη

<> Υπουργείο Εθνικής Αμυνας: Υπουργός Ευάγγελος Μεϊμαράκης

(-) Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Ευάγγελος Αντώναρος

ΣΥΝΟΛΟ Θεσμών: (-)

.
Οικονομία:

(+) Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών: Υπουργός Ιωάννης Παπαθανασίου

(+) Υπουργείο Ανάπτυξης: Υπουργός Κωστής Χατζηδάκης

(-) Υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων: Υπουργός Γεώργιος Σουφλιάς

(-) Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: Υπουργός Σωτήρης Χατζηγάκης

(-) Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών: Υπουργός Ευρυπίδης Στυλιανίδης

(?) Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης: Υπουργός Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος

ΣΥΝΟΛΟ Οικονομίας: (Μάλλον +)

.

Ατομικά Δικαιώματα:

(-) Αναπληρωτής υπουργός για θέματα Δημόσιας Τάξης: Χρήστος Μαρκογιαννάκης

(-) Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: Υπουργός Αρης Σπηλιωτόπουλος

ΣΥΝΟΛΟ Ατομικών Δικαιωμάτων: Μαύρη Θλίψη

.

Πρόνοια:

(-) Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας: Υπουργός Φάνη Πάλλη Πετραλιά

(-) Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: Υπουργός Δημήτριος Αβραμόπουλος

ΣΥΝΟΛΟ Πρόνοιας: Κατάμαυρη θλίψη

.

Αχρείαστα

(-) Υπουργείο Πολιτισμού: Υπουργός Αντώνης Σαμαράς

(-) Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής: Υπουργός Αναστάσης Παπαληγούρας

(- – -) Υφυπουργός Παναγιώτης Καμμένος

(?) Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης: Υπουργός Σταύρος Καλαφάτης

(-) Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μέσων Ενημέρωσης: Κωνσταντίνος Γκιουλέκας

ΣΥΝΟΛΟ Αχρειάστων: Αχρείαστο

.

(-) Μεγεθος: +4 Υφυπουργοί

.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: (- -)

Με τις υγείες μας

Cabinet

Advertisements

Ενέργειες

Information

17 Σχόλια

7 01 2009
ANON

Οικονομία:

>
>
>
(- – – – – – – – – – – – – – – – ) Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών: Υπουργός Ευρυπίδης Στυλιανίδης
>
>

7 01 2009
Alroud

Επί της ουσίας ουδέν. Με άλλα λόγια, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς….

Καλή χρονιά.

8 01 2009
joe

Συμφωνώ και εγώ σχεδόν απόλυτα με την αξιολόγηση του ανασχηματισμού.
Ισως μόνο να αδίκησες λίγο τον Σπηλιωτόπουλο, στο κάτω κάτω αν το δούμε συγκριτικά μάλλον είναι καλύτερος από το Στυλιανίδη

9 01 2009
Σπύρος Ντόβας

@ΑΝΟΝ: Συμφωνώ. Οταν ξεκίνησα, εβαζα σε όλους μονά σύμβολα. Βέβαια όταν είδα τον Καμένο, αυτό ανετράπη.

@alroud: Καλή χρονιά

@joe: Έχεις δίκιο, με την έννοια ότι δεν γίνεται χειρότερα από τον Στυλιανίδη. Από την άλλη, ειδικά στο Παιδείας, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε το κόστος ευκαιρίας. Ανασχηματισμός δεν γίνεται κάθε μέρα. Και στο Παιδείας, χάθηκε ακόμα μία πολύτιμη ευκαιρία.

9 01 2009
(Α)βδέλλα

Ψάχνω να βρώ κάποια τοποθέτηση της ΦΣ για την συντελούμενη σφαγή στη Γάζα.
Μήπως μπορείς να μες βοηθήσεις?

9 01 2009
Ανδρέας

@(Α)βδέλλα. Θα σε βοηθήσω εγώ. Η ΦΣ δεν ιδρύθηκε για να λύσει το παλαιστινιακό.

9 01 2009
(Α)βδέλλα

Κατάλαβα.

10 01 2009
Σπύρος Ντόβας

@(A)βδέλλα: Δεν γνωρίζω η ΦΣ να έχει εκδώσει κάποια ανακοίνωση για την Γάζα. Μπορώ να σου πω την προσωπική άποψη αν θες.

10 01 2009
(Α)βδέλλα

Σε εκτιμώ, και η άποψή σου με ενδιαφέρει. Αλλά θα ήθελα ειλικρινά να μάθω και την «επίσημη» άποψη της ΦΣ επί του θέματος, ως πολιτικής οντότητας που διεκδικεί την ψήφο μου. Αλλά σε ιδιαίτερο ποστ, και όχι εδώ…

10 01 2009
11 01 2009
(Α)βδέλλα

Αντιγράφω από τοκείμενο στο οποίο με παρέπεμψες:

«Η Φιλελεύθερη Συμμαχία υποστηρίζει τη διεθνή ειρήνη και συνεργασία. Ταυτόχρονα όμως, η διεθνής δημοκρατική κοινότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να μένει απαθής σε γενοκτονίες και άλλες κραυγαλέες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υφίστανται οι λαοί του τρίτου κόσμου. »

Μήπως θα έπρεπε η ΦΣ να τοποθετηθεί επίσημα για το θέμα της εθνοκάθαρσης που συντελείται στη Γάζα, όταν μάλιστα εκδίδει ανακοινώσεις για ήσσονος σημασίας γεγονότα? Ή υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που δεν θέλει να ασχοληθεί με το θέμα?

12 01 2009
Σπύρος Ντόβας

Η καλύτερη κατανόησή μου είναι ότι η ΔΕ, δεσμευόμενη από τις αποφάσεις του πρόσφατου συνεδρίου, επιλέγει να εστιάζει σε συγκεκριμένα ζητήματα που έχουν κριθεί ως άμεσης προτεραιότητας. Η ενασχόληση με αυτό το πολύπλοκο και αμφιλεγόμενο θέμα (παλαιστινιακό) μάλλον θα αποτελέσει απόκλιση από τον πολιτικό σχεδιασμό.
Φυσικά, τα μέλη βάσει καταστατικού είναι ελεύθερα να εκφράζουν τις απόψεις τους, αναφέροντας και την επίσημη θέση όταν υπάρχει, και αρκετά μέλη έχουν ήδη γράψει σχετικά.

13 01 2009
(Α)βδέλλα

Νομίζω πως αν κάποιος κάνει τον κόπο να παρακολουθεί την ΦΣ μέσα από τις ανακοινώσεις της, θα υποχρεωθεί να καταγράψει την παντελή έλλειψη αντίδρασής της στο πολύ σημαντικό αυτό γεγονός που λαμβάνει χώρα στη Γάζα στα (-) του κόμματος. Παρά τις διακυρήξεις και τις διαβεβαιώσεις για το αντίθετο, διαβλέπω μια σταθερή περιστροφή αποκλειστικά γύρω από τα της αγοράς και της οικονομίας. Αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία να αποδειχθεί στους δύσπιστους ότι ο φιλελευθερισμός μπορεί να βρεθεί κοντά στον άνθρωπο και μπορεί να επιδείξει ευαισθησία. Αφού ούτε καν σε μια απ’τις σπάνιες σε μέγεθος «ανθρωπιστικές καταστροφές» δεν θεωρήθηκε σημαντικό να γίνει μια επίσημη τοποθέτηση, εξακολουθώ να αναρωτιέμαι:
Τόση έλλειψη ενδιαφέροντος, ή μήπως απλά η ΦΣ δεν τολμά να μας εκφράσει ανοιχτά τις απόψεις της για το θέμα λόγω της έντονης συναισθηματικής φόρτισης της κοινής γνώμης?

15 01 2009
Σπύρος Ντόβας

Δεν είναι ακριβές αυτό που λες, η δράση μας είναι ισορροπημένη μεταξυ οικονομικού, κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού. Όποιος ξοδέψει 2 λεπτά στεο site μας μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει.

Σχετικά με το αν χάνουμε μην παίρνοντας θέση για την Γαζα, αυτό είναι ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα. Προφανώς, όπως δήλωσες, στα δικά σου μάτια χάνουμε και υποθέτω σε αρκετών άλλων. Άλλοι μπορεί να εκτιμήσουν ότι δεν κάνουμε το ευκολότατο, σε μια εποχή έντονης συναισθηματικής φόρτισης της κοινής γνώμης, να μιλήσουμε με κοινοτυπίες. Θα δείξει.

15 01 2009
Σπύρος Ντόβας

Tσίμπα και ένα προκλητικό αρθράκι που υποστηρίζει ότι η λύση στο παλαιστινιακό δεν είναι 2 κράτη (Ισραήλ, Παλαιστίνη), αλλά κανένα κράτος:

http://mises.org/story/3285

15 01 2009
(Α)βδέλλα

Φτωχή απόδοση αυτής :http://www.jewsnotzionists.org/index.htm της πραγματικότητας. Προκλητικό το άρθρο, αλλά μόνο ως διαιώνιση του «υποτακτικού» τρόπου τον οποίο χρησιμοποιεί όταν αναφερεται στο «Ισραήλ» κάθε δυτικός. Palestinian land με το palestinian εντός εισαγωγικών, ε?

Όσο για το «ευκολότατο», ναι, θα δείξει.

15 01 2009
Σπύρος Ντόβας

ωπ, αυτό με τα εισαγωγικά μου είχε διαφύγει, καθώς το άρθρο το κατέβασα σε MP3 και το άκουσα στο τραίνο.

Παρόλα αυτά, νομίζω ότι τα εισαγωγικά τα χρησιμοποιεί γιατί ο συγγραφέας δεν αποδέχεται την «εθνική κυριαρχία» επί εδαφών, παρά μόνο την ατομική ιδιοκτησία, οπότε το να μιλά για Ισραηλινή η Παλαιστινιακή γη θα ήταν για αυτόν ανακόλουθο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: